Pagina's

woensdag 8 mei 2013

13. Hooray for the Florida Mall









Het weer: heerlijk zonnig
Temp: 30°C
Aantal foto's: 52
Totaal aantal foto's: 3966






@Mariska: Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik die nieuwe attracties gezien heb. Maar dat ligt ook aan de leeftijd van je kinderen en of het bij hun past. Mijn meiden vonden het helemaal geweldig en werd het voor een iemand wel een heel bijzondere dag. Dat maakte mijn dag ook weer heel bijzonder. Maar past het bij je kind, dan zou ik het zeker doen!
@Claudia: Waarom staat er nu elke keer “ons” en zie ik je fotootje niet meer? En twee jaar geleden accepteerde je het niet als ik een avondje skipte ;-). Hahahaha.
@Ryan en Hannah: Dat is de gouden tip voor iedereen. Vestje aan in het kasteel. Was toch wel een beetje jammer hoor.
@Marga: Als het goed is kan je nu wel het filmpje zien. Er stonden wat instellingen verkeert maar die heb ik nu verandert.
@Marleen: namens mam, Beterschap voor haar neefje en jammer van je gordijnen.
@Saskia en Yvonne: Bedankt voor jullie reacties. Die stimuleren me ´s avonds juist om door te gaan. Wij vinden die ook heel leuk om te lezen.

Vandaag hadden we weer een gesplitste dag. We begonnen relaxt . Voor iedereen was het gisteren wel heel laat geworden dus we hebben geen wekker gezet en lekker uitgeslapen. Mam was weer de eerste en op een gegeven moment werden we wakker van uitgebakken spek. De meiden hadden een speciaal verzoek ingediend bij oma. Rond kwart over elf gingen mam, Kenneth en ik naar de Wallmart voor een paar kleine boodschapjes en daar hebben we ons ook echt aan gehouden. Maar het is toch ongelofelijk hoe “duur” normale boodschappen hier toch zijn. We hadden paprika, tomaat en komkommer (op die manier komen de meiden toch nog aan wat vitaminen), brood, koffie en eieren en we waren meer dan 40 dollar kwijt. Wat me ook opvalt is hoe klein de groente afdeling eigenlijk is voor zo´n grote supermarkt. Als je ziet hoe klein de hoeveelheden eigenlijk zijn van de groentes. Dan liggen er meer bloemkolen bij mijn Bas van de Heijden. En hier moeten er toch meer mensen boodschappen komen doen. Het is echt maar een kleine afdeling in verhouding met alle andere spullen die ze verkopen.





 

 

Daarna reed Kenneth ons gelijk door naar de Florida Mall. Mam en ik hadden weer een shop dagje gepland staan. De mannen zouden thuis blijven. Kenneth moest werken (ja hij heeft echt vakantie)
 
en Bert was de veredelde babysit. Die heeft achteraf gezien wel een luizenbaantje gehad want de meiden hebben twee uur in het zwembad gespeeld en er viel geen onvertogen woord en daarna zijn ze nog een meer dan een uur gaan slapen. Dat is wel goed te doen. Zo´n villa met zwembad is echt goud waard hoor. Die meiden zijn er stapel op en willen er op alle uren van de dag er wel in springen.







 

Mam en ik hebben het ook prima naar ons zin gehad al had ik wel flink last van keelpijn. Gisteravond voelde ik het al prikken toen ik in de monorail zat maar had de hoop dat het een tijdelijk iets zou zijn. Dat het door de avondlucht kwam. Dat ik tot half drie vannacht wakker ben geweest zal misschien de boel niet hebben verbeterd dus ik stond op met een rauwe keel. Voor de rest gaat het wel. Ik ben moe maar dat komt door slaaptekort en een hele Florida Mall doorcrossen. Maar wij zijn geen miepers hoor en gaan gewoon door. Vanavond na het eten even een stopje bij de Walgreens gemaakt voor zuigtabletten en tabletjes. Dat gaat vast helemaal goed komen. Eten hebben we weer bij de Golden Corral gedaan en deze zat zo´n beetje aan het eind (of aan het begin, afhankelijk van waar je vandaan komt) van de 192. De bedoeling was om bij een andere Golden Corral te gaan eten want die heeft een minigolf baan er vlak naast liggen. Maar we kwamen bij de verkeerde terecht. En verkeert in vele opzichten. Ik vond het eten daar niet lekker en zag er ook niet smakelijk uit.
 
Natuurlijk is de keuze in vele opzichten hetzelfde maar het lag er uitgedroogd bij en het was ook allemaal redelijk smakeloos. Misschien komt  dat smaak gedeelte ook wel door mijn keelpijn maar hier vond ik het eten niets. We waren er dan ook niet lang. En toen kwam de keus. Toch nog op zoek naar een minigolf baan of naar huis. Mijn voorkeur ging naar het laatste want ik ben echt wel heel erg moe. De kinderen gingen natuurlijk voor het eerste en waren eigenlijk niet zo heel erg begripvol voor hun moeder. Maar ze hadden niet op hun oma gerekend en die heeft er een stokje voor gestoken. We gaan echt nog wel minigolfen maar niet vanavond. We gaan gewoon naar huis en dan kunnen jullie op je gemak alles bekijken wat we vandaag gekocht hebben. We hebben namelijk toch wel weer leuke aanschaffen kunnen doen.



 
Er is een kinderkleding zaak die van zichzelf al niet zo prijzig was en daar was een rek waar ook nog eens 60% extra korting op werd gegeven. En wat een geluk dat ik daar nog hele leuke dingen uit kon halen. Bij Old Navy slaagde ik heel goedkoop voor teenslippers voor de meiden (2 voor $ 5,00). De Gap had een paar leuke aanbiedingen en bij Aeropostale kon ik ook leuk slagen voor Kenneth. Twee t-shirts à $7,00. Voor de rest hebben we het heel netjes gehouden hoor. Het was gewoon weer heel gezellig om een middag met mijn mam op te trekken. Dat is toch ook wel heel erg fijn.

Voor morgen hebben we Legoland op de planning staan. Dit park is niet lang open. Het is van 9:30 uur tot 17:00 uur open. Dus we gaan wel vroeg op pad om de hele dag ten volle te gaan benutten. De meiden hebben er in ieder geval heel veel zin in en zijn zeer benieuwd naar wat ze allemaal gaan zien. Er zullen vast en zeker veel foto´s worden geschoten. Maar tot die tijd blijf ik CALM (en zuig nog op een keelpastille)
PS.
Er zijn te weinig foto´s gemaakt om daar nog een filmpje van te maken. Deze dag blijft dus filmloos.

13 opmerkingen:

  1. ik snap wel dat Kenneth door moet werken....jij smijt al het geld over de balk, hij moet het weer aanvullen haha!
    heerlijk zo shoppen! En dat moment samen met je moeder koesteren, zoals je op facebook al reageerde, we weten nu hoe belangrijk het is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en trouwens 40 dollar voor zo'n flut beetje boodschappen? Eten de mensen daar wel??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen wonder dat die amerikanen allemaal te dik zijn.Als ik de prijzen zo zie gaan ze natuurlijk liever naar de Mac.Jullie hebben een heerlijk relaxt dagje gehad jij lekker op stap met je mams ,en de rest heeft het ook naar zijn zin gehad.Alleen die arme Kenneth!Maar ja hij is dan ook de enige die het saldo van jullie creditcard op kankrikken haha.Hoop dat je verkoudheid niet erger word en geniet morgen in legoland ! Dikke knuffel voor allemaal .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n shopdag met je moeder!! Volgende keer een lekkere pedicure ter afsluiting bij Camilla's Day Spa.....hhhmmm heerlijk.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dagje zo, lekker zo samen shoppen en niemand die ongeduldig staat te wachten.
    Jammer van het eten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die dure groente prijzen vinden wij een goede reden om lekker uit eten te gaan, haha. Dat is toch het leukste wat er bestaat om als moeder-dochter te kynnen shoppen. Je bent tenminste goed op dreef.
    Sterkte met je keel en een superleuke dag in legoland vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker relaxed weer zo, lekker met mams op stap en de rest heeft zich ook prima vermaakt (ieder op zijn eigen manier hahaha)
    Ik hoop dat de pastilles aanslaan want keelpijn is nou niet echt een pretje:-(
    Ik heb trouwens geen idee waarom er "ons" staat, ik weet wel dat ik met explorer helemaal niet kan reageren en nu dus via google chrome bezig ben, misschien dat dat het is.
    Ach ik reageer en je weet nu dat ons ikke is hahaha
    Veel plezier in Legoland dikke kus en groetjes van "ons" of mij iig van iedereen hier in huis, dus ook van Rynaldo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OPGELOST!!!! hahahah Ik zat onder manlief zijn account.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat het beter gaat met je keeltje! Die airco zal ook niet echt bijdragen! Veel plezier in Legoland. Het is hier vandaag Hemelvaartsdag en je raadt het al: ik zit op mijn werk en heb gelukkig al-le tijd om jullie verslagen te lezen! Shop till you drop, you go girls!

    Kus,

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke dag is dit. De mannen en de kids relaxt in de villa. Cok en jij fijn shoppen zonder "gezeur" om je heen. Zorg goed voor je keel, je moet morgen genieten in legoland. Kusjes voor de kids, big hugs voor jullie allemaal. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker hoor zo'n shop dag, hoort ook bij vakantie vieren ;-)
    Have fun!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, dagje lekker relaxen en shoppen !! En tja, dat werken ... Ik herken het, maar ja, ook daardoor zitten jullie daar ;-) ! En ik zie lekkere aardbeitjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je advies, wij hebben nog even om te beslissen en we gaan het zien(Ronald is 14 en van hem hoeft het echt niet, Chantal 11 en is de prinsessentijd voorbij maar zij vindt het nog steeds mooi, net als mama zelf :)) ! Lekker hoor zo'n dagje shoppen! Ik hoop dat je geen last meer hebt van je keel

    BeantwoordenVerwijderen